Garantie en Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Alle door ons geleverde artikelen worden geleverd met 1 jaar garantie, tenzij anders vermeld.

Bestellingen worden altijd afgeleverd inclusief factuur. U dient deze factuur goed te bewaren voor retourneren en garantie! Zonder factuur kunnen er geen artikelen worden geretourneerd en wordt er op deze artikelen ook geen garantie verleend. Bewaar de factuur dus goed.

Uitgesloten van garantie zijn:

  • Beschadiging als gevolg van onjuist gebruik van de accessoires
  • Beschadiging als gevolg van onjuist onderhouden van de accessoires

Belangrijk

Onze sjaals worden met de hand vervaardigd van natuurproducten zoals wol en zijde.
Hierdoor kunnen er kleine oneffenheden in het weefsel ontstaan en kleine onderlinge kleurverschillen tussen dezelfde sjaals.

Heeft u een klacht of suggestie

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hamradioshack.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.